Hissar/Dissar!

Hissar!



Jumpsuuuuuuuuit! Fett snyggt men tyvärr har jag ingen. Mååååste köpa asså! Fast jag gillar bara dom med "shorts" ;)


Kilklack! Fett snyggt. Jag har visserligen inga skor med kilklack men ska lätt köpa ett par till nästa sommar. Eller ett par snygga till vintern? Vem vet? ;)



Klänningar! Jag älskar alla klänningar! Långa, korta, tajta och slappa! ;)


Dissar!



Att cubus inte har nån webshop. Fast det kanske är lite tur ändå, jag skulle vara väldigt, väldigt fattig om dom hade det ;)


Har inga fler dissar nu.



Puss ♥


Kommentarer
Postat av: ROXANNA - kamp efter cancern

TACK goa du ska länka din blogg. bara jag kommer hem :)

2011-06-19 @ 14:56:57
URL: http://sannassanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0