Malin

Ska bort till Malin idag igen och vara hundvakt :)


Dålig uppdatering idag igen :$ Kommer självklart mobilblogga men då kanske det inte blir några bilder... Men när jag har sparat ihop till en systemkamera då jävlar kommer det bli bilder! ;) Haha ^^
Men jag ska till örebro i augusti med Sandra men jag tar nog inte med så mke pengar då. Tar jag med alla mina pengar så kommer jag komma hem helt pank ;D Ni skulle se mig när jag är i örebro eller i en klädaffär överhuvudtaget, jag känner att jag måste köpa, köpa, köpa tills alla pengar är slut. Det är ett riktigt problem jag har... Men jag ska försöka sluta med det, det är ju inte speciellt bra eftersom jag vill ha 3 rätt dyra saker och då måste jag ju ha pengar! Jag vill ha en iPhone, systemkamera och en ny dator. Men systemkameran först, sen iPhone och sist datorn ;) Eller datorn och sen iPhone, för min dator ger nog snart upp...

Puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0