Tråkigt

Har astråkigt nu.... Tänkte skriva mina framtidsdrömmar ;)


Dom "seriösa" drömmarna
Träffa min drömkille och gifta mig
Skaffa 2 barn
Bo i ett lagom stort hus
Få ett jobb jag trivs med
Uppfostra mina barn bra
Ha en bra inkomst
Leva ett "normalt" liv
♥ Skaffa hund

Lite mindre seriösa drömmar
Skaffa en iPhone
Köpa en alldeles egen dator som bara jag får använda MED webcam
Skaffa en systemkamera som är awesome
Gå in på Marieberg eller nåt annat köpcenter och köpa allt jag ser som jag vill ha
Vinna en miljon så jag kan fixa alla ovanstående mindre seriösa drömmarna
Ha en bbq-fest med alla mina vänner när jag fyller år. Skulle vara awesome!


Det var det som jag kom på ;)

Pusspuss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0