Väskan packad!

Nu är väskan packad :p Listan blev kortare och kortare :D Så jag fick t.o.m plats med sovsäck och kudde :D Och jag har ett sidofack som jag inte har fyllt ännu, så jag kan lägga ner lite mer grejer där ;) Men det var tur att Felicia hjälpte mig packa, annars skulle nog listan blivit längre... Hehe :$

Idag har jag inte gjort så mke, än så länge. Hjälpte mamma lite med tvätten, duschat och suttit vid datorn ;p

Nån som har tips på bra bloggar?
Jag läser dessa:
www.excenziaa.devote.se
www.cassssandra.blogg.se
www.kissies.se
www.fokis.se
www.marsbarneet.blogg.se
www.blondinbella.se
www.sannassanna.blogg.se
www.myfunnylife.bloggplatsen.se


Det var nog dom :-)


Pusshej<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0