Banken imorgon!

Varit hos farmor och ätit mat, gjort läxor och kollat på tv har jag hunnit med efter skolan. Imorgon ska jag till tandläkaren 10, usch :( Och efter skolan så ska jag till banken :D Och ni kanske kan lista ut vad jag ska göra? ;)
Sen ska jag hem och idiotplugga! Missade tyska lektionen i fredags, igår hade vi ingen eftersom vi hade studiedag och imorgon ska jag till tandläkaren och på fredag är det glosförhör eller vad det nu var vi hade. Letade upp linda idag och hon visade mig så det ska jag plugga till imorgon + soprov på onsdag. Jag jublar ju inte precis.
Men nu ska jag sova för jisses vad trött jag är! :(
Puss ♥


Random


Kommentarer
Postat av: Anonym

Fin blogg. Vill du ha dig ett skratt så kolla gärna in min blogg.

2011-10-05 @ 22:21:37
URL: http://humorochskratt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0