1 september!

Haha, glömde helt bort att det är höst nu ;) Men det ska faktiskt bli rätt skönt att gå omkring i stora tröjor osv! Just nu har jag faktiskt på mig min nya cardigan från ellos. Så himla varm och skön, lätt värd 300 spänn! Tror faktiskt jag ska dra på mig halsduken med för jag tror det är rätt kallt ute :p Det ser iaf kallt ut.
Jag hade njutit som fan första höstdagen om det inte varit för mn hals. Nej, gud vad jag tjatar om min hals men den gör så jävla ont! Sitter och dricker te nu och käkar halstabletter och hoppas att det ska sluta göra ont...

Puss ♥


Sååå skön och mysig! 299 kr från ellos!


Kommentarer
Postat av: cassandra

kul att du är med sötis! :D

lycka till så säger jag till när jag utsett tre vinnare! ;)

kram

2011-09-01 @ 15:00:30
URL: http://bruudar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0