Dator


http://www.elgiganten.se/product/datorer-tillbehor/barbar-dator/PRESCQ57205SO/compaq-presario-15-6-barbar-dator-cq57-205

Funderar faktiskt på den här datorn. Den är inte liten, den är inte stor (15,6 tum), den kostar bara 2790 om man beställer på nätet, den har webcam (Perfekt eftersom jag alltid tappar bort "ladda-över-bilder-sladden") , den verkar riktigt bra och den är svart! Perfekt med andra ord. Har letat efter en rosa men gett upp eftersom alla rosa är så små!
Och vi hade en compaq förut fast den gick sönder men jag älskade den!
Men jag ska bara tjäna lite mer pengar först. Och så har jag ju hittat så perfekta kläder på H&M... Hur fan ska jag göra?! Men tror jag prioriterar datorn först efter som min gamla lilla grej bokstavligen håller på att ramla isär :o
Ska bara övertala mamma först. Pappa har redan sagt ja, så länge jag betalar själv. Och vad härligt det vore med en alldeles egen dator! Haha ;) Nu ska jag strax äta tacos, kolla på bones och försöka bli frisk!

Kommentarer
Postat av: CASSANDRA

nu är vinnarna utsedda, kika in om det blev du sötis! :D

kram

2011-09-04 @ 20:56:53
URL: http://bruudar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0