Inte kul alls

Jag kan tala om att jag inte är speciellt rolig att vara i närheten just nu... Dels för mitt morgonhumör och dels för min förbannade jävla skitfot! De känns nästan värre idag :( Så jag sa det till mamma och hon ba: Nehe, då är de nog inte så lätt att gå p zumba och det tycker ju inte jag heller så jag får hoppa de idag...

Och så har jag biologiprov den 27e sep och jag fattar... Ingenting typ? Vi har inte ens fått reda på vad vi ska ha prov i tror jag? Skitsamma, jag hatar biologi. Sålänge jag får ett g.. Eller om det är ett e eller d man får.
Men en glad nyhet! MVG på soprovet :D Det gillas väldigt mycket!!
Men nu ska jag sätta på mig strumpor och fixa håret sen är ajg nästan klar för skolan :)

Puss ♥


Minnen!


Kommentarer
Postat av: vadfanskajagheta.se - Uppsalas största blogg

sv: ja fatatr itne vf det blir så, för det blir inte så för mig :( men trycker du på kommentera så syns hela :O

2011-09-15 @ 20:10:35
URL: http://vadfanskajagheta.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0