Nagellack, plugg och film

Köpte ett nytt nagellack igår. Eller om det var i måndags? Ja, iaf, visar det sen nångång eftersom att jag inte har nån aning vart det är :$
Har skrivit klart svenskan men så måste jag rita den där guden oxå... Hur fan ritar man en gud?!
Och så på fredag eller lördag blir det filmkväll med ive. Om felicia blir frisk. Annars får vi vara hos Ive. inte lika kul eftersom hon itne har tv på sitt rum, men ioförsig så har hon ju sin dator :) Men jag hoppas att felicia har blivit frisk på fredag! Jävla förkylda unge...

Nu ska jag fortsätta kolla på scrubs! Pusss ♥


Den duger :$

Kommentarer
Postat av: Melliie

hej:D e du bra på att göra headers? vill du göra en åt mig:* ?

2011-09-07 @ 19:18:56
URL: http://melliie.myshowroom.se/
Postat av: lil' babustyle - foto, vardag & Akons musik i fokus

Shuue! allt bra med dig? :)

2011-09-08 @ 00:29:37
URL: http://babustyle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0