Sämst :(

Förlåt att jag är sämst på att blogga... Men igår var jag till farmor och farfar eftresom farfar fyllde 85 år och sen när jag kom hem så hade jag ett berg med läxor... So, tyska, biologi-prov, matte och det är inte lite som ska göras heller... Biologiprovet börjar jag få lite smått panik över eftersom jag inte kan ett skit. Men jag hoppas på godkänt iaf! Fast det är ju inte förrän på tisdag så jag hinner ju faktiskt läsa igenom de ett par gånger :)
Har precis duschat, kunde inte göra de igårkväll eftersom min plattång är trasig och jag orkade inte ställa mig och blåsa håret... Haha, lat? Ohja!
Nu ska jag äta frukost sen packa väskan och sen hoppar jag på cykeln till skolan! Och i eftermiddag fäljer ive med mig hem, och i kväll är det zumba!
Puss o kram ♥

Min bebis<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0