Spara pengar...

Nån som vet hur jag ska lyckas få ihop 5836 kr så snart som möjligt?! Anledningen heter systemkamera och ny dator. Har runt 1500 men det kostar ju lite mer än så. Hittade en dator för 2790 på cdon.com. En acer emachines. Ive har en sån tror jag? Men jag tycker de ä en superbra dator och priset gillas väldigt mycket. Systemkameran jag vill ha är en Canon EOS 1100D. Först ville jag ha en Canon EOS 1000D men det skiljde typ 400 spänn på
1000D och 1100D och 1100D verkade så mycket bättre. Visst, jag har typ aldrig tagit ett kort med en systemkamera förutom med min systers när jag skulle ta ett par bilder på henne och touch. Men hon tog bilder på mig i somras och dem var såå fina! Och det är en canon så då kan ju hon hjälpa mig! Och har jag ingen systemkamera, så kan jag ju aldrig lyckas ta några fina bilder? Eller hur?






Kommentarer
Postat av: vadfanskajagheta.se - Uppsalas största blogg

sv: åh gud vad bra ;D

2011-09-17 @ 19:03:22
URL: http://vadfanskajagheta.se
Postat av: Antonia och Emmie :D

panta burkar och sälja massa saker kan man göra :D

2011-09-18 @ 18:28:50
URL: http://antem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0